Вълшебния ключ от сърцето

по мотиви на "Волшебный ключ"
от Светлана Трагоцкая 2 -(Русия)
- свободен превод

Вълшебния ключ от сърцето
мога само на тебе да дам.
За мен си любов и вълшебство
и божествена в мен светлина
                 
Ти духовния мир ми разкри,
за да бъда добре на земята.
Твоят огън не ме изгори,
а  докосна с дъга до зората.

И росата атлазено светва,
във градината пролет цъфти,
ти вървиш и съдбата си следваш.

Но докоснеш  ли мойта душа,
знам със сигурност мойте мечти,
ще разцъфнат дори по леда.

  Волшебный ключ

  Волшебный ключ от сердца своего
  Только тебе могу я подарить.
  Ты для меня -любовь и волшебство,
  Мне не порвать божественную нить.


  Ты мир духовный для меня открыл,
  Чтоб стать могла я лучше на Земле.
  И твой огонь меня не опалил,
  А радугой коснулся на заре.


  Росы алмазы вспыхнули в саду
  И расцвели весенние цветы.
  Неужто от судьбы своей уйду.


  Неужто отцветут мои мечты
  Я знаю, расцветут цветы на льду,
  Если  души моей коснёшься ты.




  

0 коментара:

Публикуване на коментар