Не сънувам отдавна звезди


четейки „Този ден ще те каня на чай
на Мира Дойчинова

Ти ме каниш на чай, а пък аз
някак  хич не си падам по чая.
От дете си мечтаех за май,
който в твойте очи разцъфтява..

От дете си мечтаех за сън
в който всички мечти да се сбъдват…
Някой сякаш ме вика от вън,
не сънувам , а вече разсъмва.

Не сънувам отдавна звезди,
а и вече не вярвам на думи.
Хайде, чаят изстина, а ти
като малко дете ми се цупиш.

Виж: угасна един по един
всеки въглен от нашия огън!
Аз  запомних. Запомни ли ти
как боляха след нашето „Сбогом”?

Тишината пълзи между нас
и във хладните длани  наднича
и не вярва, че ние…че аз
съм момичето с бяла якичка.

В моя чай, две солени сълзи,
в твоя, резен луна се удави.
Не вали…не във нас не вали.
Просто някакъв спомен досаден.

0 коментара:

Публикуване на коментар