Ноч

По мотивом  на "Нощ"
от Росица Петрова

Владимир Стафидов

И в этот вечер юная луна
Сквозь облаки светилась и блестела
И я волнуюсь сидя у окна
Она меня увидеть захотела.
Когда мы с ней – плевать на времена
Пусть дождь стучит по крышам деспотично
И по стеклу, как капелька вина
Со щёк твоих, стекает эротично.
Волнуюсь и надеюсь, может быть
Заметишь ты, откроешь свои вежды
И перестанет душу теребить
Воскреснет в сердце робкая надежда
Прижмусь к груди, под левое крыло
Мой милый ангел, как тебе я рада
Пусть что угодно будет за окном
А мне достаточно и лучшего не надо.


Нощ
Росица Петрова

И тази вечер имаше луна,
макар че мракът плътно я притиска.
Вълнувам се, когато вечерта
е толкова мистична и ме иска.

Когато аз самата съм луна,
когато съм небе и дъжд и всичко,
когато тънкоструйчица вина
се спуска по клепача еротично

Вълнувам се и знам,че може би
и ти по своя странен начин
усещаш как росата трополи
по крехките прозорци на душата,

усещаш как под лявото крило
се сгушвам в теб, а другото е нищо…
Луната спи в атлазено легло
до нечия открадната въздишка.

0 коментара:

Публикуване на коментар