Седмична характеристика



 
Неделя ми е като всички други,
но някак по-различно ми стои,
затуй обличам рокля с пеперуди
и в стих си сбъдвам няколко мечти.

Обаче в понеделник нямам време,
все карам през просото и напук
на всеки, който пак ще се изсмее
на моя полу-делник, полу-шут!

Във вторник си засявам семената,
които ми е татко завещал
и тръгвам по въженце до луната
където съм поканена на бал.

Понякога във сряда ми е тихо,
понякога пък тъжно...Няма как!
Събирам си въздишките на скришно
докато се превърнат в звездопад.

Четвъртък е изнервен, много даже.
прилича ми на истински лихвар!         
Почуква ми портфейла да подскаже,
че виждате ли на какъв съм хал!?

Във Петък,нито чувам, нито виждам...
но моля, не съдете по това!
Аз зная, че страхът ме ненавижда,
защото го превръщам в светлина.

Ех, Съботата...Нека тя ви каже!
Събаря ми ветрините с очи.
Върви ми по петите, лиже – маже
и ми профуква всичките пари.

2 коментара:

Много ми допадна тази седмична характеристика, чаках всеки ден, да го прочета. :)

 

Благодаря, Ваня!

 

Публикуване на коментар