Люби меня красиво!

Олег Глечиков

 ЛЮБИ МЕНЯ КРАСИВО!
Перевод с болгарского

Люби меня красиво, как закат,
Которым приплывёт корабль мечты!
Скажи, что ты, сгореть на небе рад,
В огне любви – закатной красоты.

Рискуй, как я! Во взгляд меня впусти,
Там, приюти навечно, навсегда!
Правдивым будь и нежным, словно стих.
И пусть дыхания, сольются, как вода.

Пусть в нашем доме, блещет тишина,
Ты  нежность  на коленях не качал,
И  страсть любви ни разу не встречал,

Но знай, остра, как лезвие она!
И  нас, способна страсть, ошеломить.
Но свет заката, должен ты любить!

Олег Глечиков
20 апреля 2012 год. Керчь. Украина
 http://www.stihi.ru/2012/04/20/10344

 Обичай ме красиво
Росица Петрова

Обичай ме красиво, като залез
по който плава кораб със мечти!
дори под нас небето да гори,
обичай ме красиво, като залез!

Рискувай ме! Във погледа си галещ
за вечни времена ме приюти!
Най-истинска съм в нежния ти стих
преплел дъха ти със дъха ми парещ.

Светът във който блика тишината,
на колене не е люлял такава нежност,
до днес не е познал такава страст…

Макар от острието на бръснача,
Животът да ни гледа вцепенено,
светът се е родил заради нас.

0 коментара:

Публикуване на коментар