Казалось, слышу звон монет

Олег Глечиков

 КАЗАЛОСЬ, СЛЫШУ ЗВОН МОНЕТ
Перевод с болгарского

Всю ночь звенело за окном...
Казалось, слышу звон монет.
Привычный для души мне он,
Как гонщика на жизни свет.

Луна  - охранник, дом хранит
И смотрит в ночь во все глаза.
Трезубец  в сене крепко спит.
Подсолнухи  на волосах…

Потрогай, для тебя сажал,
Покачиваясь в ниве дней.
Ресницы ты опустишь, знал,
На острие любви своей.

Волна, я знаю, камни бьёт.
Но камень воду ведь не пьёт.

Олег Глечиков
16 апреля 2012 года. Керчь. Украина
http://www.stihi.ru/2012/04/16/10073

 Сякаш стискам във шепа петаче
Росица Петрова 
 Капе нощ и всичко е някак си..,
сякаш стискам във шепа петаче,
щом подхвърли парче от душата си
на живота ми колоездача.

С разсъблечен тризъбец Луната
бди на пост пред дома на очите ти
и отсява доброто от плява.
Слънчогледи гнездят във косите ми.

Протегни се, за теб съм посяла
в разлюляната нива на дните
стръкче обич. За тебе ме пита
мисълта ми, на миглите спряла.

Знам, вълната скалата залива,
ала камък вода не попива.

0 коментара:

Публикуване на коментар