Минаваки по периферията на душата ти


На Ваня по случай рождения и ден
Минаваки
по периферията
на душата ти
видях,
цветята ти копнееха
за дъжд.
Страхувах се,
че стъпвам по земята ти,
ранявана
от стъпките на мъж.
косите ти
ухаеха на пролет
която се разливаше над мен,
прониза ме
от строгия ти поглед
ала усмивката ти бе за мен.
Щом  днес денят
предвижда чудеса
в минути на рождение
то аз ти пожелавам 
Любовта
във път на Озарение!
Когато
изгрева посрещнем
с приятелския жест,
светът във красота ще блесне,
а туй в Съюза е превес.

1 коментара:

Ти, Кралице на всички сезони
тихо заставаш пред мойта врата.
Лист от душата ми се отрони
и плахо погали твойта ръка.

Аз съм всичко, което и ти си.
Цвят от лимони, когато цъфтят.
Белият дъх на ятото птици
към своя си юг, когато летят.

Ти си всичко, което и аз съм.
Тихият ромон на жив листопад.
Този живот е тъй недорасъл,
но с вълшебен е вкус и аромат.

 

Публикуване на коментар