Ранена

(Перевод с болгарского Стафидова В.М.)

Я ранена...
Душа моя рыдает
Вступила в круг Сансары
И по нему блуждает.
Но видишь я такая
Бессильна и бескрыла
Попалась буря злая
И я как лёд остыла
Но ты растопишь лаской
Меня поманишь сказкой
Я так её хотела
И боль перетерпела.
Ты добр и человечен
И мудростью отмечен
И хватит только взгляда
Закончится прохлада
И я перерождаюсь.
И в образ твой вживаюсь.

Ранена
Росица Петрова

Ранена съм...
Душата ми ридае,
по пътя на Сансара
безпаметно блуждае,
но любиш ме такава -
прекършена и слаба.
От бури повалена
съм ледено студена.
А нежната ти ласка
към нов живот ме тласка
и пия зажадняла,
до болка премаляла
в чертога ти човечен,
показващ пътя вечен.
И с поглед към зората
открила ведрината,
чрез тебе се прераждам
и в душата ти се вграждам...

0 коментара:

Публикуване на коментар